wtorek, 10 stycznia 2012

Stemple ziemniaczane

Dzisiaj taki nietypowy wpis! 
Ponieważ jestem uziemiona z córką w domu  (córka nabawiła się ospy), moje zdolności kreatywne  i organizacyjne zostały postawione w najwyższy stopień gotowości. 
Ile razy można grać w te same gry,  oglądać te same bajki.. mnie też by się znudziło. 
Dlatego wyszukuje najróżniejsze formy zagospodarowania  naszego wolnego czasu, tak żeby córka się nie nudziła. 
Tak właśnie wpadłam na super pomysł! Wiem, że w sklepach  jest mnóstwo najróżniejszych pomocy edukacyjnych, także gumowych stempli. Ale, ja z dzieciństwa pamiętam ile było frajdy, gdy z mamą  wycinałam różne kształty z ziemniaków i w ten sposób powstawały  jedyne w swoim rodzaju ziemniaczane  stemple.
I tak, posłałam męża po kilogram ziemniaków, blok i farbki. I do dzieła!

Do  wycięcia niektórych kształtów użyłam niezastąpionych wykrawaczek do ciasteczek.

Mam nadzieję, że moja córka bawiła się równie dobrze jak ja!



 


Pozdrawiam,




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz