niedziela, 4 grudnia 2011

Naszyjniki z T-shirtów

W pewną jesienną sobotę, wybrałyśmy się z Agatą (moją współbloggerką) na warsztaty pt. "Etno - inspiracje: tworzenie naszyjników z T-shirtów". Super się bawiłyśmy,  a przy okazji nauczyłyśmy się jak ze zwykłej podkoszulki zrobić ciekawy naszyjnik.  
Od czasu warsztatów buszuje po  szafach  moich bliskich w poszukiwaniu kolorowych, ciekawych t- shirtów  pod kątem naszyjników.  Jest to naprawdę  prosty sposób na  oryginalny dodatek do naszej garderoby. 

Poniżej przedstawiam moją małą kolekcję:
1) Ten naszyjnik był moim pierwszym naszyjnikiem. Zrobiłam go na zajęciach.  Na początku kolory mi nie pasowały, ale teraz bardzo go lubię. Mogę go nosić go wielu ubrań.


 
2)  Poniższe naszyjniki to wyrób domowy. 
Nie sadźcie że, miałam tyle fajnych koszulek. Poszłam na second handu i za grosze kupiłam, te koszulki, które pasowały mi kolorystycznie. Uprałam je i przerobiłam na naszyjniki :)





Agata, teraz czekamy na Twoje naszyjniczki :)
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz