wtorek, 6 grudnia 2011

Biegnie, biegnie renifer.......

A raczej całe stadko!!! Ja jeszcze chwilkę o magnesach, które ku mojej radości spodobały się wielu osobom! Jedną z tych osób jest mój brat.

Zwrócił się do mnie z pytaniem, czy mogłabym mu przygotować kilka takich magnesów jako świąteczny "gift" dla klientów. Dla mnie wykonywanie takich prac to sama radocha, więc czym prędzej przystąpiłam do pracy!!!



Magnesy tak samo jak te poprzednie wykonałam z modeliny FIMO. Kształt z pewnością pamiętacie z poprzednich zdjęć, to mój ulubiony Rudolf, czerwononosy renifer!!! Tym razem reniferki postanowiłam ozdobić własnoręcznie wykonanymi szalikami z modeliny. Widoczne na zdjęciach guziki również wykonane są przeze mnie, są fajną ozdobą a dodatkowo maskują łączenie szalika.


Jak na firmowy gadżet przystało, na każdym z reniferów widnieje nazwa firmy. Świąteczne upominki są gotowe do wysłania klientom firmy SKY-PRO :) :) :) Mam nadzieję, że spodobają się zarówno Wam jak i tym, którzy zostaną nimi obdarowani!!!
Pozdrawiam,
A.

1 komentarz: