środa, 30 maja 2012

Made with love, made for You!!!

Proste sznurkowe bransoletki, które uwielbiam. Te które są bohaterkami tego posta zostały wykonane z woskowanego sznurka i rzemienia. Zostały wykonane z miłością i dla kogoś specjalnego...

Simple string bracelets which I adore. The ones which I am describing here, were made from waxen string and thong. They were made with love for someone special....
Fioletową zrobiłam dla bardzo bliskiej mi osoby, fantastycznej dziewczyny, przyjaciółki z Budapesztu!!! Agnes dziękujemy Ci za odwiedziny i super weekend, bardzo za Tobą tęsknimy!!! Mam nadzieję, że wkrótce znów się zobaczymy!!! (Taką samą tylko w kolorze niebieskim zrobiłam dla siostry Agnes, Zsoki... mam nadzieję, że jest dobra i się podoba).

The purple one I made for a very close person, a fantastic girl, a friend from Budapest!!!


Agnes thank you so much for your visit and great weekend, we miss you so much!!! I hope to see you again soon!!! (Very similar bracelet I made for Agnes's sister, Zsoka!!! For Zsoka I made it in blue colour, I hope you like it, and the size is right?!).
Niebieska z kotwicą jest moja i przypomina mi o cudownej podróży na Bornholm w zeszłe wakacje!!! Taka sentymentalna skandynawska podróż!!! Bardzo chciałabym tam wrócić :):):)

The blue bracelet with a small anchor is for me. It reminds me of the miraculous journey to Bornholm last holidays!!! Some kind of a sentimental Scandinavian trip!!! I would like to go back there so much :):):)

With Love,
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz