piątek, 23 grudnia 2011

Wesołych Świąt.......

Choinka ubrana!!! W domu pachnie niesamowicie :):):) Wszystkie ozdoby już wiszą i cieszą moje oko, ale nie tylko..... największą radochę ma mój kot....zastanawiam się czy jak dziś wrócę z pracy to choinka będzie w takim samym stanie, w jakim ją zostawiłam. W zeszłym roku nie było źle, choinka przetrwała, aż do 2 lutego. Jednak moja kolekcja choinkowych pierniczków zmniejszyła się trochę. Mookie ze smakiem zjadł dwa i nadgryzł kilka innych, nawet nie przeszkadzało mu, że pierniczki robiłam 3 lata temu.....no cóż może z piernikami jest tak jak z winem, im starsze tym lepsze, ja tego nie wiem, nie odważyłam się, ale kot żyje i ma się dobrze!!! 
Tak jak napisałam wcześniej piernikowe domki piekłam już 3 lata temu, niesamowite jest to, że nadal cudownie pachną cynamonem, imbirem i goździkami. Wczoraj gdy otworzyłam pudełko, w którym je trzymam zapach rozszedł się po całym pokoju, pachną cudownie i są jedną z moich ulubionych ozdób na świątecznym drzewku.
Aniołki, które widzicie na zdjęciach zrobiłam jakiś czas temu, z tektury. Ozdobione są materiałem w kratkę, a ze starego obrusa babci, wyciełam białe skrzydełka, obrus i tak był dziurawy i spisany na straty, a tak przynajmniej przydał się do czegoś pożytecznego. Aniołkowe włosy są zrobione z muliny i przyklejone na super glue!!!
No dobra jedyną ozdobą, której sama nie zrobiłam są filcowe koniki na biegunach, kupiłam je kiedyś na wyprzedaży w Leroy&Merlin. Są urocze pluszowe i ciepłe :):):)
Na choince wisi jeszcze łańcuch, który zrobiłam z gazet. Darmowych gazet, które rozdają w jednym z centrów handlowych, pociełam je w paski i zrobiłam łańcuch, taki jak dawniej robiło się w przedszkolach czy szkołach, wygląda naprawdę fajnie, jest kolorowy, a najfajniejsze jest to, że nic ale to nic nie kosztował :):):)
Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia życzę wszystkim ciepłych, spokojnych, ale przede wszystkim rodzinnych świąt. Żeby ten czas był czasem spędzonym z bliskimi, żeby był czasem magicznym, żebyście oderwali się choć na chwilę od dnia codziennego i spędzili te Święta w bajkowej atmosferze!!!

Wesołych Świąt!!!

Pozdrawiam,
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz